Tesla Model 3 va Hyundai Ioniq 6: qaysi elektr sedan yaxshiroq?

Tesla Model 3 hali ham elektromobil izlayotganlar uchun ajoyib imkoniyat hisoblanadi. Quyida har ikki modelni solishtirib qaysi biri yaxshiroqligini aniqlaymiz. Qani, ketdik.

Koʻp yillar davomida Tesla Model 3 elektromobillar orasida “monopol” boʻlib keldi, Hyundai esa yaqin-yaqingacha, yaʼni Ioniq 6 modelini taqdim qilgunicha oʻrtacha kategoriyadagi avtomobillar kompaniyasi boʻlgan.

Ioniq 6 kichikroq hajmga ega va dizayni Porsche 911dan ilhomlanganga oʻxshaydi.
Ioniq 6 kichikroq hajmga ega va dizayni Porsche 911dan ilhomlanganga oʻxshaydi.

Dizayn

Tesla Model 3 va Hyundai Ioniq 6 ning tashqi dizayni bir-biridan mutlaqo farq qiladi. Agar siz ilgari Tesla avtomobilini koʻrgan boʻlsangiz, Model 3 ni darhol taniysiz — u boshqa Teslaʼlardan ancha farq qiladi.

Model 3 nafis chiziqlar va zamonaviy umumiy koʻrinishga ega. U bir nechta ranglarda mavjud – faqatgina Midnight Silver Metallicʼdan boshqa ranglari uchun qoʻshimcha pul toʻlash kerak boʻladi.

Ioniq 6 ning tomi qiya boʻlib, kichik orqa spoyler va butun kapot boʻylab egri chiziqlar mavjud. Umuman olganda, Hyundai modeli ham juda chiroyli dizaynga ega.

Interyer va texnologiya

Ikki mashina oʻrtasidagi farqlar ularning ichki qismiga ham tegishli. Model 3 Tesla minimalizmi ruhiga mos keladi, markazda katta 15,4 dyuymli displeydan boshqa deyarli hech narsa yoʻq. Butun tizim markaziy ekran orqali boshqariladi. Ekranda Tesla operatsion tizimi aks etadi, bu boshqa avtomobil dasturlariga qaraganda yaxshiroq. Model 3 simsiz telefon zaryadlovchi va haqiqiy charm oʻrindiqlar kabi turfa ichki detallarni taqdim etadi.

Ioniq 6 ning ichki qismi biroz jonliroq. Avtomobil 12,3 dyuymli kichikroq displeyga ega. Biroq, bu raqamli asboblar klasteri sifatida xizmat qiluvchi ikkinchi 12,3 dyuymli ekran bilan bogʻlangan. Bundan tashqari, siz sigʻimli iqlim nazorati tugmalarini koʻrishingiz mumkin. Ioniq 6 ni boshqarish nisbatan oson, lekin baribir Tesla operatsion tizimi kabi zoʻr emas. Ammo u ham CarPlay va Android Autoʻni qoʻllab-quvvatlaydi.

Yurishi

Model 3 ham, Ioniq 6 ham EV hisoblanadi va ikkalasi ham elektromobil uchun tez haydash tajribasini taqdim qiladi.

Tesla modeli aslida bir nechta turli xil variantlarda mavjud. Standart Model 3 bor, u soatiga 140 milya tezlikka ega, 5,8 soniyada 100 milya tezlikka erisha oladi. Keyin Model 3 Long Range bor, u 60 mil / soat tezlikka atigi 4,2 soniyada erishadi va ikki dvigatelli, toʻliq gʻildirakli avtomobildir. Nihoyat, eng muhimi, Model 3 Performance, uning maksimal tezligi 162 milya va soatiga 0-60 milya tezligi atigi 3,1 soniya. Bundan tashqari, u toʻliq gʻildirakli modeldir. Barcha modellar juda tez, ammo Model 3 Performance boshqalardan ilgʻorroq.

Ioniq 6 bir nechta turli modellarda ham mavjud. SE, SE, SEL va Limited standart liniyasi mavjud. Afsuski, Hyundai 320 ot kuchiga ega boʻlgan toʻliq gʻildirakli haydovchi modellari uchun 5,1 soniyalik 0 dan 100 gacha tezlanish vaqtini faqat rasman sanab oʻtgan. Ishonch bilan aytish mumkinki, agar bu Ioniq 6 ning eng tezkor varianti boʻlsa, u holda Model 3 umuman olganda samaraliroq avtomobil hisoblanadi.

Diapazon va zaryadlash

Asosiy koʻrsatkichlardan ham koʻra muhimroq narsa bu avtomobillar tomonidan taqdim etilgan diapazon va zaryadlash texnologiyasi hisoblanadi.

Birinchidan, Model 3 diapazoni orqa gʻildirakli asosiy model uchun 272 mildan tortib, kattaroq batareyaga ega Model 3 Long Range uchun 333 milyagacha oʻzgarib turadi. 3 Performance modeli 315 milya masofaga ega. Model 3 250 kVtgacha zaryadlash tezligini taklif qiladi va unda siz 15 daqiqada 200 mil masofani bosib oʻtasiz, deb aytilmoqda — lekin bu faqat ideal tashqi sharoitlarda xolos.

Ioniq 6 vaziyatni biroz oʻzgartiradi. Eng qisqa tezlik Limited modelida boʻlib, u kichikroq akkumulyatorli toʻliq balonli haydovchi modelidir. Biroq, eng uzoq masofali model SE Long Range boʻlib, u unchalik tez boʻlmasligi mumkin, ammo 361 milya masofaga ega. Bu hatto eng uzoq masofali 3 modelidan ham yuqori. Ioniq 6 shuningdek, juda tez quvvatlanadi. U 350 kVt quvvatga ega quvvatlanishni qoʻllab-quvvatlaydi, bu avtomobilni 18 daqiqadan kamroq vaqt ichida 10% dan 80% gacha zaryadlash imkonini beradi va besh daqiqada 65 milya masofani bosib oʻtadi. Shunga qaramay, bu ham faqat ideal sharoitlarda.

Hyundai kengroq umumiy diapazonni va sezilarli darajada tezroq zaryadlashni taklif qiladi, bu esa uni raqobatchilardan ajratib turadi.

Narxlar

Ayni paytda Model 3 va Ioniq 6 ochiq sotuvda mavjud. Model 3 asosiy model uchun 40 240 dollardan boshlanadi va Performance uchun 53 240 dollargacha boradi.

Boshqa tomondan, Hyundai Ioniq 6 SE Standard Range modeli narxi 41 600 dollardan boshlanadi va Limited modeli 52 600 dollargacha boradi.

Narxlar salkam oʻxshash, ammo agar siz eng uzoq masofali modelni istasangiz, Ioniq 6 SE olib 45 500 dollardan kamroq toʻlang, 3 Long Range modeli ham yaxshi variant sifatida 47 240 dollar turadi.

Shunday qilib, Digital Trends nashrining baho berishiga koʻra, mazkur solishtiruvda mutlaq gʻolib deb, Hyundai Ioniq 6 topildi.

Tesla Model 3 ham, Hyundai Ioniq 6 ham ajoyib avtomobillar va elektr sedanini olishni istagan har bir kishi ikkalasini ham oʻzaro solishtirib koʻrishi kerak. Albatta, koʻpchilikka Ioniq 6 uzoqroq diapazon va zamonaviy dizayni tufayli yoqishi aniq, biroq, xoh Model 3, xoh Ioniq 6ni tanlamang: xato qilmasligingiz aniq.

Mavzuga oid

Soʻnggi yangiliklar

Yangi dizayn: Samsung Galaxy Z Flip7 ning Afzalliklari
Dunyo miqyosida Samsung buklanadigan telefonlar texnologiyasini rivojlantirishda peshqadamlik qilmoqda. Yangi Galaxy Z Flip7 esa yanada yupqa qurilma, mustahkam tuzilishi va ekologik toza materiallardan foydalanishi bilan ajralib turadi.
Smartfon
06 avgust, 13:46
Apple 3 milliardinchi iPhone qurilmasini sotdi
Apple turli tanqidlar ostida qolganiga qaramay, hali ham dunyoda eng ko‘p telefon sotayotgan kompaniyalardan biri bo‘lib qolmoqda. Bugun kompaniya rahbari Tim Kuk daromadlar hisobotini e’lon qilish chog‘ida juda muhim bir raqamni aytdi — Apple o‘zining 3 milliardinchi iPhone telefonini sotgan.
Texnologiya
01 avgust, 15:09
Reddit endi qidiruv tizimiga aylanishni istayapti
Reddit asoschisi va bosh direktori Stiv Xaffman kompaniya endi o‘zini “asosiy qidiruv tizimlaridan biri”ga aylantirish ustida ishlayotganini ma’lum qildi.
Ijtimoiy tarmoqlar
01 avgust, 13:58
OpenAI rahbari bolalar kelajagi haqida xavotirda: qisqa videolar bolalar miyyasiga ta’sir qilmoqda
OpenAI bosh direktori Sam Altman bolalarning kelajakdagi moslashuvchanligi va ruhiy rivojlanishi borasida jiddiy xavotirda ekanini aytdi. U “Business Insider” nashriga bergan intervyusida ota‑onalarga murojaat qilib, farzandlarni sun’iy intellekt davriga qanday tayyorlash kerakligi haqida fikr bildirdi.
Ijtimoiy tarmoqlar
24 iyul, 15:08